Man kan/ska inte lita på allt man ser!!!

Precis som vanligt kollade jag termometern när jag gick upp + 7 kändes helt okej och nästan lite varm, då vi ända är inne i slutet av oktobermånad.

Men OOOOJJJJJ så fel jag hade.

Var inte det minsta varm, utan snarare tvärt om. Blåste småspik och självklart var det motvind direkt.

Tog en snabb fundrare och det blev lite bakintervaller, med 2 km uppvärmning och nerjogg. Trotts det kalla och blåsiga vädret så var det ända skönt att få kommit ut och sprungit lite.

Har äntligen börat komma ur min svacka och veckan som gick fick jag in 3 löppass, 1 PW och 1 ultrashopingpass på gekås ;-).
Fick tag i yoga mattorna som vi skall ha på golvet i vår träningshörna på ovanvåningen, känns lite onödigt att skrapa och förstöra trägolvet mer än nödvändigt.

Så nu kan jag med gott samvete vara med familjen och se på Disney filmen på fredag - söndag kväll. Då jag kan träna samtidigt, har liksom inte så mycket ut av att se på tv utan tycker snarare att det är jobbigt och blir bara frustrerad av att sitta där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0