I dag var det + 2,6

men inte var det varmt ute för det.
Tyckte det var skönare i fredags fast det var nästan -5,  idag var det mer vind och den var riktigt kall.
Lyckades inte få upp värmen helt om armarn, utan småfrös lite hela tiden.
Lyckades ändå få ihop 11 km, genom att springa gata upp och gata ner i byn. Vill inte springa på samma vägar varje gång. Även om det inte är så många uppe/ute mellan 04,00 och 06,00 då jag springer. Så tycker jag det ändå känns bättre att variera sig lite.

Mitt planerade långpass i går försvann till mys med minstingen i stället, mycket roligare ;-) 
Var ju riktigt kallt i går, precis som i lördags men det är kläder efter väder som gäller. Skall bara få fram alla vinterkläder, som ligger nerpackade lite överallt. Måste försöka få någon form av system på det till nästa år. Förslag någon????


Nu skall jag sätta mig och fortsätta "läsa" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0