Malmömilen

Oj vad tiden har gått, har inte vetat vad jag skall skriva om riktigt, då jag inte har kunnat träna som jag brukar eller vill.

Hade planerat att köra ett långpass i lördag´s men något fick mig att tänka om på fredagkväll. Istället blev det att jag efteranmälde mig till Malmömilen som gick på lördag em.
Riktigt kul.
Träffade en av mammorna som var med och sprang morsdagloppet i Falsterbo, så det blev en massa snack med henne´.
Bestämde att vi skulle springa loppet tillsammans och det var riktigt kul. Såg ju loppet som ett träningspass och hade inga lrav eller förväntningar på tiden.
Hoppades bara att benet skulle hålla och inte göra ont. Något som det inte gorde eller gör :-).

Efter lite strull med tidtagningen och fel på min tid så har jag nu äntligen fått min tid för loppet 52,01 helt okej för ett träningspass.

Nu planerar jag för att komma igång med min träning till Lidingöloppet och för att få in många mil i kroppen. Kan om jag har tur få till ett pass i skogen i morgon kväll. Återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0