Träningsvärk

Ny härlig vecka, vädret är toppen (tycker jag som inte gillar när det är förvarmt).

Har grym träningsvärk i baksidalår och skinkorna. Att komma upp från stolen är inte det enklaste eller specielt kul. Så det blir inte mycket sitta idag.

Anledningen till min träningsvärk får jag skylla gårdagen för. 15 km löpning blandat med gång på morgonen innan jobb. Jobb och sedan 3 timmar powerwalk med min nyfunna vän. Våran PW bara gick av sig själv och inte fören vi var tillbaka i byn insåg vi hur långt och länge vi gått.
Är så kul att hitta någon som är så otroligt lätt och rolig att vara med. Vi tycker lika i väldigt mycket och har samma tänkande.
Så jag ser redan nu fram imot vårt nästa möte.

I morgon väntas veckans första pass med löpning, tror det blir intervaller då för att i slutet av veckan få in lite distanspass. Långdistans blir det på lördag, då vi på söndagen kommer att fira mannen och dottern.
Skall även försöka få in några styrkeövningar några av dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0