Ändrade planer

8 februari 2011:




Det blir inte alltid som man planerat

Hade ju planerat in löpning både i går och i dag, men inte lyckades jag få till något pass.

Natten till igår tillbringades med en gosse med en temp på över 40 grader, så det blev inte mycket sömn den natten. När gossen äntligen somnade var det på min arm och så fort jag försökte komma ifrån, vaknade han.
Istället blev det lite styrka och core träning, har äntligen fått ner min träningsbänk igen så jag kan träna ordenkligt. Var så svårt att ta ut alla övningar som man skulle på ovanväningen, då det är snedtak över hela.
Blev även en raskr promenad med MBT skorna i går kväll, hade lite käningar i höften men det gick över så snart jag fick upp lite värme.

Planen att springa i dag, blåste bokstavligen talat bort. Ser liksom inte någon poäng med att ge mig ut när det blåser så mycket. Här har det vält flera träd runt oss och även vår flaggtång har blåst ner.
Hoppas på bättre väder i morgon.

I em blir det ett besök på en mässa med jobb, skall bli intresant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0